Traditionelle Thai Massage

Den traditionelle Thai Massage er en hård massage som går i dybden. Da den kræver den fulde indsats af massørens kræfter og kropsvægt er den dyre en de andre mere bløde massager.

Massagen går fra top til tå og indeholder både fod, nakke og skulder massage og da der ikke bruges olie må du gerne beholde dit tøj på (såfremt det er bekvemt).

Har du ømme muskler enten pga. arbejde eller sport vil denne massage være et godt valg. Trods dens hårdhed for massagen dig samtidigt til, at slappe af. Der ud over forbedres blodcirkulationen og strømmene i lymfesystemet.

Efter massagen vil du føle dig genopladet og afslappet.

Fodmassage

Fodmassagen omfatter massage af både ben og fødder. Ud over massage anvendes tryk på reflekspunkter på og under foden.

Massagen af reflekspunkter har indflydelse på hele kroppen og stimmulerer funktionen af de indre organer.

Massagen er afslappende og lindrer ømme fødder og trætte ben, giver velvære og stimulerer blodomløbet.

Nakke og Skulder Massage

Lindrer muskelspændinger i nakke og skulder området. Denne massage er velegnet at for fortaget i frokostpausen, når man har et kontorjob.

Terapi Massage

Terapi massage koncentrerer sig på dine problemzoner. Virker afslappende, løsner spændte muskler ,lindrer og formindsker kronisk smerte og øger fleksibiliteten i muskler og led.

Olie Massage

Oliemassage benytter sig af teknikker fra traditionel thailandsk massage, dog er den meget blødere og koncentrerer sig mere på overfladen. Dens primære formod er afslapning, velvære og øget blodcirkulationen. Oliemassage er en Full Body Massage fra fødderne til hovedet efter en forudbestemt sekvens, hvor man inddrager alle sider af kroppen.

Sport Massage

Sportmassage er ikke en traditionel massage form i Thailand. Denne massage minder mere om olie massage, men er en hårdere, da der bliver gået i dybden med de muskler som er ømme for at få løsnet dem op.

Ved hjælp af denne type af massage er det muligt at afkorte den periode som musklerne har behov for at slappe af mellem trainingsintervallerne.